Часті питання

Як зареєструватися? 

Для реєстрації потрібно заповнити форму на сайті, а також підтвердити свій e-mail (за допомогою листа з активаційним посланням) 

Не приходить лист з активаційним посиланням

"Будь ласка, перевірте чи немає помилок у написанні Вашого e-mail. Помітили помилку - напишіть нам на support@senso.ua. Вкажіть в листі вірний e-mail, використаний при реєстрації. Лист міг потрапити у папку СПАМ. Радимо також додати адреси notification@senso.ua та support@senso.ua до Вашої адресної книги. Це забезпечить безперебійне отримання повідомлень від Senso і регулярну оплату за опитування."

Не виходить зареєструватися

Напишіть нам на support@senso.ua. Ми обов’язково допоможемо Вам зареєструватися та почати заробляти онлайн!

Чи можна змінити реєстраційні дані?

Номер телефону та e-mail можна самостійно змінити у вашому особистому кабінеті. Якщо у Вас змінилося місце проживання – будь ласка, напишіть нам на support@senso.ua, щоб продовжувати отримувати запрошення на опитування за оплату.

Як мені отримати накопичені гроші?

При накопиченні 300 гривень в Особистому кабінеті стане активна функція "Вивести гроші" на український номер телефону або картку українського банку.

Яке співвідношення зароблених Бонусів до гривні ?

10 Бонусів = 1 грн