Часті питання

Як зареєструватися? 

Для реєстрації потрібно заповнити форму на сайті, а також підтвердити свій  e-mail (за допомогою листа з активаційним посланням) 

Не приходить лист з активаційним посиланням

"Будь ласка, перевірте чи немає помилок у написанні e-mail. Помітили помилку - напишіть нам на support@senso.ua. Вкажіть в листі вірний e-mail, використаний для реєстрації.

Лист міг потрапити у папку спам. Радимо додати адреси no-reply@senso.ua та support@senso.ua до своєї адресної книги. Це забезпечить безперебійне отримання повідомлень від SENSO."

Не виходить зареєструватися

Напишіть нам на support@senso.ua. Ми обов’язково допоможемо!

Чи можна змінити реєстраційні дані? 

Номер телефону та e-mail можна самостійно змінити у вашому особистому кабінеті. Якщо змінилось місце проживання – будь ласка, напишіть нам на support@senso.ua 

Як відновити мій пароль?

Скористайтеся формою для відновлення паролю – введіть свою адресу електронної пошти, і новий пароль буде негайно відправлений на e-mail.

Чи це безпечно?

Ми гарантуємо повну безпеку даних. Будь-яка інформація, вказана вами при реєстрації або під час проходження опитувань, буде використана лише для визначення та аналізу цільової аудиторії досліджень. Усі дані захищені та використовуються анонімно для статистичних цілей. Програма не збирає ніякої особистої інформації чи даних, паролів. Безпека даних також гарантується нашим сертифікатом безпеки сайту. Детальніше про збір даних ви можете прочитати на сторінці Конфіденційність.

Кому потрібні дані онлайн опитувань?  

"Ця інформація потрібна державним організаціям і комерційним компаніям, яким потрібно звернути увагу на потреби та очікування користувачів, рекламодавцям, які прагнуть створити привабливу рекламу,  соціологам тощо.

Спільнота Senso не тільки відображає сучасні тренди у суспільстві, але й формує їх. На основі даних досліджень організації та компанії адаптують свої стратегії; рекламні агенції створюють рекламу, яка приваблює користувачів. "

Як припинити участь у Senso?

Щоб скасувати участь в спільноті Senso вам потрібно зайти в особистий кабінет на сайті та обрати опцію «Видалити профіль».

Як припинити участь у Senso?
Де можна побачити скільки бонусів на моєму рахунку?    Ця інформація доступна в особистому кабінеті у розділі «Історія бонусів»

Як швидко нараховуються бонуси за опитування?

Бонуси за участь в опитуванні, якщо ви повністю заповнили анкету, нараховуються автоматично.

Як мені отримати накопичені гроші?

При накопиченні 300 гривень в Особистому кабінеті стане активна функція "Вивести гроші" на український номер телефону або картку українського банку